zaterdag 19 maart 2016

daaaaag pepers...halloooo tomaten;-)

Zo..dinsdag 15 maart eindelijk de laatste pepers en paprika's naar hun P9 potjes verspeend... ik kon toch echt niet meer wachten om de tomaten te zaaien... Tis al 15 MAART!!!
hahahahaaa...



De laatste plantjes die verspeend zijn, zijn de volgende;

Pepers;

- Cayenne Violet
- Cap 220
- Aji Dulce Amarillo
- Aji Dulce del Pais
- Aji Panca
- Cayenne Ring of Fire

Paprika's;

- Red Cheese
- Cubanelle
- Chocolate Bell
2 Onbekend
Een van m'n trotsjes..CAP 220







Ondanks dat sommige zaailingen eigenlijk erg klein zijn....wil ik ze toch een kans geven. Ik heb nou eenmaal heeel veel moeite om opgekomen plantjes weg te doen. En ik hoop dat ook dat wat voeding gaat helpen. We zullen zien straks..want anders gaan ze alsnog het veld ruimen;-)

Dan de tomaten... nu ik een kas heb die zekers groter is dan wat ik thuis had (en deze kas heeft ook nog eens een druppel systeem;-).. heb ik mezelf wat leuke zaden uitgezocht;-). Bij Diana (van Diana's mooie moestuin) had ik al wat zaden gekocht in de afgelopen jaren en daaruit heb ik toch een erg leuke selectie kunnen maken;-)
Deze keer een selectie gemaakt van cherry, coctail, roma, ronde en vlees tomaten... Ook qua kleur heb ik een selectie gemaakt. Rood, donker, geel, oranje...Het oog wil toch ook wat... hahahahh..



Hier mijn selectie tomaten;

Vlees tomaten;

- Blaue Kasachstan
- Mabre de la Dendre
- Green Giant
- Sophies Choice
- Black and Red Boar

Cherry tomaten;

- Black Cherry
- Oranje van Goeijenbier
- Rose Quartz
- Elfin
- Pokusa

Coctail tomaat; 

- Thompson Seedless Grape

Ronde tomaten;

- Jaune Flammee
- Kimberly

Roma tomaten;

- Black Mavr
- Ludmilla's Red plum




Vandaag zag ik de eerste pepers al opkomen;-) Whoehhhoooeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten